Tuesday, February 15, 2011

Pangkor Island , Perak..

Dah lame xpg pulau Pangkor.. last pg rasa2nya sekolah rendah.. siankan.. selalu pg Teluk batik je.. baru2 nie cik Ulfa sibuk ajak p jln2.. asalnya dia ajak pg PD je.. tp rase2nye bape kali dah pg PD tu.. so aku cadangkan pg pangkor.. last minit plan.. (erm.. bajet!!!!).. kami namakan percutian nie.. percutian seratus lima puluh ringgit.. sbb kos mestilah tidak lebih dr jumlah nie.. sian gile...
erm.. tp asalnya, aku xsedap hati jgk nak pg sbb keadaan abg aku masih tidak baik.. tp tawakal je lah sbb dah janji ngn dorangkan.. dlm kol 10am baru bertolak sbb aku tangguh2kan.. risau nak pg.. kitorang pilih hotel area Teluk Bogak.. xsempat nak survey chalet lain..

aku ngn oya posing kt jeti Lumut..

Ulfa, Oya ngn Cik Yah merenung jauh memikir masalah masing2...hehehe

posing depan hotel.. Puteri Bayu Beach Resort

penah naik sekali je kat PD.. xnak dah...

matahari hampir terbenam

diner kat restoran dkt ngn hotel... (makan xperlu bnyk sgt)

berbasikal di pagi ahad.. hahahaaa.. sume keletihan..

air masih jernih.. best giler berendam.. xnmpk kan airnye..:)

membeli hasil laut di pekan pangkor


jeti pangkor

sempat singgah makan ABC kt jeti Lumut.. best...

Photobucket

No comments: